neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction Section 1: Foundations for Thinking about Literacy 1. Literacy in a Changing World
2. Multiliteracies: Theory and Pedagogy that Reflect a Changing World
3. Universal Design for Learning Within a Multiliteracies Perspective Section 2: Frameworks for thinking about Technology Integration 4. Technology-Influenced Frameworks for Thinking About Literacy Instruction
5. Evaluation of Technology Integration: Technology-Influenced Taxonomies. Section 3: Applications for Classroom Instruction 6. Digital Literacy Applications: Web 2.0 and the 4Cs
7. Navigating the Wild Wide Web: Online Reading and Research
8. Evolving Learning Environments: Transformational Practices
9. Lesson Design: The Teacher as an Architect