Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Intercultural Communicative Competence and Individual Differences: A Model for Advanced EFL Learners

  • Formatas: 202 pages
  • Išleidimo metai: 19-Feb-2021
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527566521
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 202 pages
  • Išleidimo metai: 19-Feb-2021
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527566521
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book presents a concise critical overview of the literature on intercultural communicative competence (ICC) and offers insights into research on this concept. As a novel contribution to the field, the book frames ICC in relation to other learner variables, such as motivation, willingness to communicate, communication apprehension, and self-perceived communication competence. Based on empirical data, the study proposes and tests a model of English majors' ICC interacting with individual differences related to L2 communication. The findings highlight that students' beliefs about their own performance, their apprehension from communication situations and their language learning motivation were successfully integrated into a new model of intercultural communicative competence as understood in an interactional EFL context.
Judit Dombi is an Associate Professor of Linguistics at the University of Pécs, Hungary, where she teaches undergraduate and graduate courses in linguistics. Her fields of interest include theoretical and applied aspects of intercultural communication and pragmatics in intercultural and ELF contexts. Her recent research has focused on intercultural communicative competence, the communicative functions of directness and indirectness in interaction, and communication asymmetries.