neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
PART I
Theoretical Framework and Empirical Methodology
Chapter
1. Introduction
Chapter 2: Systemic Functional Linguistics as a Theoretical Framework
Chapter
3. Corpus Linguistics, Learner Corpora and Systemic Functional Linguistics
Chapter
4. The Intonation Systems of English as Exponent of Discourse Functions: Textual and Interpersonal Metafunctions
Chapter
5. Interlanguage Intonation: The Role of Universal, Native, and Target Language Principles in the Acquisition of L2 Intonation
Chapter
6. Research Design
PART II
Findings from Contrastive Interlanguage Corpora Analysis of Spanish L2 Learners and English L1 Intonation
Chapter
7. Identifying Spanish Learners' Prosodic Features in English: Giving Information
Chapter
8. Identifying Spanish Learners' Prosodic Features in English: Demanding Information
Chapter
9. Identifying Spanish Learners' Prosodic Features in English: Giving and Demanding Goods and Services
Chapter 10: Perspectives on L2 Intonation Study: Teaching English Intonation to L2 Learners