neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Part One: Introduction and Context 1. Introduction
2. Disciplinarities
3. Transformative Education
4. Introduction to Ruskin Modules
5. Creativity and Design for Innovative Interdisciplinary Education: The case of the Ruskin Module Open Studios Part Two: Case Studies 6. To Team or Not to Team: Embedding Interdisciplinarity into the Curriculum
7. A Ruskin Module: From Idea to Implementation
8. Blurred and En-Tangled Boundaries: A case for Interdisciplinarity and Diversification
9. Undergraduate Learners as Emerging Agents of Sustainability and Environmental Justice
10. Ruskin Module and Community Organising 11: Developing Professional Learning through an Interdisciplinary Community of Practice
12. The Humanistic Temperament: Reflections on the Ruskin Module, AI and the Future
13. Interdisciplinary Learning Design
14. Conclusion