Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Investigating Foreign Language Anxiety: Lessons for Research into Individual Differences

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The introduction and a theoretical summary of language anxiety research (Chapter 1) are followed by four chapters:  Chapter 2 presents a meta-analysis of the widely used Foreign Language Classroom Anxiety Scale’s (Horwitz, et al., 1986) factorial structure; Chapter 3 reports on a validation study of the Hungarian version of MacIntyre and Gardner’s (1994) Input, Process, and Output Anxiety Scales; Chapter 4 presents the development of a skills-based anxiety questionnaire through a three-phased study consisting of an exploratory qualitative phase as well as two quantitative phases using Rasch analysis; and Chapter 5 focuses on empirical approaches available for tapping into the dynamic change of this emotion, including the idiodynamic method and quantitative analyses such as latent growth curve modeling and dynamic cluster analysis.
1. Introduction.- 2. Theorization of foreign language anxiety.- 3. A
meta-analysis of research using the Foreign Language Classroom Anxiety Scale
(FLCAS) (Horwitz et al., 1986).- 4. Validating the Hungarian
Input-Process-Output Anxiety questionnaire.- 5. Skills related language
anxiety Scale development.- 6. Complex Dynamic Systems Theory perspective
on language anxiety.-7. Conclusion.