neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
Chapter 1: Service value system key concepts and challenges
Chapter 2: Using a shift-left approach
Chapter 3: Plan and manage resources in the service value system
Chapter 4: The use and value of technology across the service value system
Chapter 5: Value streams for new services: Reviewing service value chains and service value streams
Chapter 6: ITIL practices and value streams for new services
Chapter 7: Value streams for new services: Change enablement
Chapter 8: Value streams for new services: Service design and software development and management
Chapter 9: Values streams for new services: Service validation and testing
Chapter 10: Value streams for new services: Release management and deployment management
Chapter 11: Value streams for user support
Chapter 12: ITIL practices and value streams for user support
Chapter 13: Exam preparation
Appendix A: Banksbest case study
Further reading