Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Kaizen: How To Successfully Transition Into A Lean Organization

(Iu International University Of Applied Sciences, Berlin, Germany)
  • Formatas: 212 pages
  • Išleidimo metai: 27-Aug-2024
  • Leidėjas: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811292446
  • Formatas: 212 pages
  • Išleidimo metai: 27-Aug-2024
  • Leidėjas: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789811292446

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

"This book provides a practical and user-friendly approach to successfully transform an organization into a lean organization throughout the business value chain. The author describes comprehensively how lean management principles enable organizations toconcentrate on value-adding activities and processes to achieve a long-term and sustainable competitive advantage. The book shows how lean management principles are ultimately applied in industries and explores the concepts of Kaizen and Lean Management thoroughly. Kaizen and Lean Management are innovative and modern concepts that help organizations gain a competitive advantage. Kaizen is the permanent improvement in small steps, while Lean Management is a set of principles focusing on customer satisfaction. The foundation of these two concepts is grounded in the principle of eliminating waste and concentrating on value added processes for which the customers are willing to pay for. Through this, organizations will become more efficient throughout the value chain including internal functions, partners and suppliers, and will achieve a long-term competitive advantage"-- Provided by publisher.