neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments
Preface
Part I: Nurturing Self-Awareness for Educators and Students
Chapter 1: Strengthening Self-Awareness for Educators
Chapter 2: Strengthening Self-Awareness for Students
Part II: Fostering Self-Management for Educators and Students
Chapter 3: Developing Self-Management for Educators
Chapter 4: Developing Self-Management for Students
Part III: Enhancing Responsible Decision-Making for Educators and Students
Chapter 5: Strengthening Responsible Decision-Making for Educators
Chapter 6: Strengthening Responsible Decision-Making for Students
Part IV: Supporting Relationship Skills for Educators and Students
Chapter 7: Encouraging Relationship Skills for Educators
Chapter 8: Encouraging Relationship Skills for Students
Part V: Encouraging Social Awareness for Educators and Students
Chapter 9: Developing Social Awareness for Educators
Chapter 10: Developing Social Awareness for Students
Part VI: The Development of SEL Competencies for Educators and Students
Chapter 11: SEL Professional Learning Communities
Chapter 12: SEL Implications for School Leaders
Chapter 13: SEL Competencies for Educators and Students
References
Index
About the Author