Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Knowing Where It Comes From: Labeling Traditional Foods to Compete in a Global Market

4.14/5 (14 ratings by Goodreads)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 15-Aug-2017
  • Leidėjas: University of Iowa Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781609385347
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 15-Aug-2017
  • Leidėjas: University of Iowa Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781609385347

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Offering the first broadly comparative analysis of place-based labeling and marketing systems, Knowing Where It Comes From examines the way claims about the origins and meanings of traditional foods get made around the world, from Italy and France to Costa Rica and Thailand. It also highlights the implications of different systems for both producers and consumers.

Labeling regimes have moved beyond intellectual property to embrace community-based protections, intangible cultural heritage, cultural landscapes, and indigenous knowledge. Reflecting a rich array of juridical, regulatory, and activist perspectives, these approaches seek to level the playing field on which food producers and consumers interact. 
Fabio Parasecoli is an associate professor and director of food studies at The New School in New York City. His books include Bite Me! Food in Popular Culture, Cultural History of Food, coedited with Peter Scholliers, Al Dente: A History of Food in Italy, and, with Laura Lindefled, Feasting Our Eyes: Food, Film, and Cultural Citizenship in the United States.