Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Knowledge Services: A Strategic Framework for the 21st Century Organization

Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Knowledge services converges information management, knowledge management (KM), and strategic learning into a single enterprise-wide discipline for the benefit of the business or organization in which it is practiced. As the acknowledged framework for strategic knowledge management, knowledge servicesthe responsibility of the knowledge strategistleads to excellence in knowledge sharing and ultimately to shaping the organization as a knowledge culture. Knowledge Services: A Strategic Framework for the 21st Century Organization provides guidance for the knowledge strategist and is designed specifically to serve as a reference for that management employee, and for those seeking to become knowledge strategists.
Guy St. Clair, Columbia University, New York, USA.