Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Knowledge Strategies

  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Elements in Business Strategy
  • Išleidimo metai: 11-Aug-2022
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108877718
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Elements in Business Strategy
  • Išleidimo metai: 11-Aug-2022
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108877718
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This Element explains the strategizing process and presents the knowledge strategies as a result of that complex mental process. This Element also expands on how knowledge is a strategic resource of any organization and why its deployment is critical in achieving a sustainable competitive advantage.

Knowledge is a strategic resource of any organization and its deployment is critical in achieving a sustainable competitive advantage. Knowledge strategies were born at the intersection of strategic thinking and knowledge management. Strategic thinking is a mental process of understanding the future and, based on that understanding, of searching for practical ways of achieving a competitive advantage on the market. Strategic thinking is operating in the opportunity space of the organization. The book explains the strategizing process and presents the knowledge strategies as a result of that complex mental process. Organizations can design deliberate and emergent knowledge strategies, which can be integrated into the corporate vision and its strategies.

Daugiau informacijos

This Element shows how to think strategically in knowledge management and how to deal with uncertainty developing knowledge strategies.
1. Introduction;
2. Understanding the future;
3. Knowledge as a strategic resource;
4. Strategy design and strategizing;
5. Generic knowledge strategies;
6. Emergent knowledge strategies;
7. Integrated knowledge strategies; Bibliography.