Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: L2 Figurative Language Teaching: Theory and Practice

  • Formatas: 245 pages
  • Išleidimo metai: 17-Sep-2021
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527574939
  • Formatas: 245 pages
  • Išleidimo metai: 17-Sep-2021
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527574939

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

During L2 vocabulary instruction, figurative language frustrates even highly proficient users who find it difficult to cope with non-literal expressions, such as metaphors, metonymies, and idioms. Given that figurative language is closely associated with enhanced L2 communicative competence, this volume brings together theory and teaching applications, shedding light on the comprehension and production of figurative language in a foreign language context.
Dr Ioannis Galantomos is an Associate Professor of Applied Linguistics in the Department of Language and Intercultural Studies at the University of Thessaly, Greece. His research interests fall within the fields of applied (cognitive) linguistics, bi-/multilingualism, L2 material design, and L2 vocabulary instruction.