Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: La dolce vita

3.30/5 (26 ratings by Goodreads)
(King's College London, UK)
  • Formatas: 88 pages
  • Serija: BFI Film Classics
  • Išleidimo metai: 28-May-2020
  • Leidėjas: BFI Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781838719821
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 88 pages
  • Serija: BFI Film Classics
  • Išleidimo metai: 28-May-2020
  • Leidėjas: BFI Publishing
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781838719821
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Fellini's La dolce vita has been a phenomenon since before it was made, a scandal in the making and on release in 1960 and a reference point ever since. Much of what made it notorious was its incorporation of real people, events and lifestyles, making it a documentation of its time. It uses performance, camera movement, editing and music to produce a striking aesthetic mix of energy and listlessness, of exuberance and despair. Richard Dyer's study considers each of these aspects of the film – phenomenon, document, aesthetic – and argues that they are connected. Beginning with the inspirations and ideas that were subsequently turned into La dolce vita, Dyer then explores the making of the film, the film itself and finally its critical reception, providing engaging new insights into this mesmerising piece of cinema.

Daugiau informacijos

A study of Fellini's 1960 masterpiece La dolce vita, celebrating its 60th anniversary in 2020.
Acknowledgements vi
1 Introduction
1(6)
2 Before
7(25)
3 Making
32(7)
4 The Film Itself
39(12)
5 After
51(15)
6 Conclusion
66(4)
Notes 70(6)
Credits 76(4)
Bibliography 80
Richard Dyer is Professor Emeritus of Film Studies at King's College, London, UK. His books include Seven and Brief Encounter in the BFI Film Classics series, Lethal Repetition: The Serial Killer in European Cinema (BFI Publishing, 2015); In the Space of a Song (2011) and Nino Rota: Music, Film and Feeling (BFI Publishing, 2010).