Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: language dimension in all subjects

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Oct-2016
  • Leidėjas: Council of Europe
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789287184566
language dimension in all subjects
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 24-Oct-2016
  • Leidėjas: Council of Europe
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9789287184566

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Mastering the language of schooling is essential for learners to develop the skills necessary for school success and for critical thinking. It is fundamental for participation in democratic societies, and for social inclusion and cohesion. This handbook is a policy and working document which promotes convergence and coherence between the linguistic dimensions of various school subjects. It proposes measures to make explicit - in curricula, pedagogic material and teacher training - the specific linguistic norms and competences which learners must master in each school subject. It also presents the learning modalities that should allow all learners, and in particular the most vulnerable among them, to benefit from diversified language-learning situations in order to develop their cognitive and linguistic capacities.