Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Language of New Media Design: Theory and Practice

(University of Technology, Sydney, Australia),
  • Formatas: 224 pages
  • Išleidimo metai: 28-Oct-2020
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000155266
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 224 pages
  • Išleidimo metai: 28-Oct-2020
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781000155266
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This textbook introduces the principles and methods for the analysis and design of non-linear texts, from websites to CD-ROMs.

The Language of New Media Design is an innovative new textbook presenting methods on the design and analysis of a variety of non-linear texts, from websites to CD-Roms. Integrating theory and practice, the book explores a range of models for analyzing and constructing multimedia products. For each model the authors outline the theoretical background and demonstrate usage from students' coursework, commonly available websites and other multimedia products.  Assuming no prior knowledge, the book adopts an accessible approach to the subject which has been trialled and tested on MA students at the London College of Communication. Written by experienced authors, this textbook will be an invaluable resource for students and teachers of new media design, information technology, linguistics and semiotics.

List of figures
vii
Preface xiii
Acknowledgements xv
Chapter 1 Introduction
1(14)
Chapter 2 Simple non-linear models
15(27)
Chapter 3 Complex non-linear models
42(35)
Chapter 4 The second translation
77(47)
Chapter 5 Generic structure
124(22)
Chapter 6 Case studies
146(49)
Chapter 7 Afterword
195(6)
References 201(3)
Index 204
Radan Martinec (London College of Communication, UK) (Author) ,  Theo van Leeuwen (University of Technology, Sydney, Australia) (Author)