Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Learning and Inclusion (Routledge Revivals): The Cleves School Experience

  • Formatas: 103 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 09-Jan-2014
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317936077
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 103 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 09-Jan-2014
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317936077
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Mainstream schools are consistently faced with numerous and often contradictory requirements, both to achieve high results and to be inclusive and incorporate children of every ability. This title, first published in 1999, describes how one renowned inclusive community school, Cleves School, responds to the challenges faced by themselves and other schools. Specifically, Priscilla Alderson shows how methods of inclusive learning can be incorporated with those designed to improve standards of achievement for every child. Practical and comprehensive, this title remains applicable to the challenges currently faced within the British education system.

1 Introduction
1(5)
2 An inclusive community school
6(21)
3 Active learning
27(17)
4 Being friends and being equals: relationships and rules
44(20)
5 Fun
64(9)
6 The Cleves School experience: conclusion
73(2)
Appendices
1 Implementing the aims of Cleves School
75(4)
2 Extracts from the 1998 OFSTED Report
79(5)
3 The Newham LEA Inclusion Charter and extracts from the Audit
84(6)
Bibliography 90
Priscilla Alderson