Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Learning Landscape: How to increase learner agency and become a lifelong learner

  • Formatas: 154 pages
  • Išleidimo metai: 05-Oct-2023
  • Leidėjas: Distributed By Ingram Spark
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780645912951
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 154 pages
  • Išleidimo metai: 05-Oct-2023
  • Leidėjas: Distributed By Ingram Spark
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780645912951
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In The Learning Landscape, James Anderson outlines a powerful metaphor for visualising learning. Mapping the abstract concept of learning onto a physical journey in the real world, the learning process is made tangible and accessible to learners. 

Students will be guided across the plains of the Learning Landscape, passing over the foundational knowledge that has come before them, while overcoming pits of challenging learning in an effort to climb to the peaks of expertise. 

In The Learning Landscape, challenges are represented by four different types of Challenge Pit®s: 

  • The Learning Challenge 
  • The Performance Challenge 
  • The Downhill Challenge 
  • The Aspirational Challenge 

Only by equipping students with powerful learning tools, such as the Habits of Mind, will they be prepared for the climb out of these Challenge Pit®s, as their mindsets determine how far they can travel and how high they can climb. 

Drawing on the work of Nicholas Nassim Taleb, Art Costa and Bena Kallick, Anders Ericsson, and Carol Dweck, The Learning Landscape provides teachers with a tool to develop learner agency, creating more effective learners, improving engagement and, ultimately, learning outcomes.