Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Learning Strategies in Foreign and Second Language Classrooms: The Role of Learner Strategies

(Lecturer in Education, University of Oxford)
  • Formatas: 288 pages
  • Išleidimo metai: 01-Jan-2002
  • Leidėjas: Continuum International Publishing Group Ltd.
  • ISBN-13: 9780826425645
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 288 pages
  • Išleidimo metai: 01-Jan-2002
  • Leidėjas: Continuum International Publishing Group Ltd.
  • ISBN-13: 9780826425645
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

An extremely lucid book that mixes discursive prose with exercises, questions and prompts for reflection. Each theoretical point is supported by a fully explained example. The book focuses on the different strategies that people use to learn languages and shows teacher how to (a) train pupils in those strategies and (b) adapt their teaching to derive the greatest benefit from each strategy.

Acknowledgements vii
Introduction 1(8)
The Learner's Strategies and the Teacher's Strategies
9(33)
Investigating the Learners in our Classrooms: Acquiring the Tools of the Trade
42(29)
Studies which Describe Strategy Use
71(36)
Intervention Studies
107(21)
An Intervention Study in Detail
128(47)
Learner Training in Languages Classrooms
175(64)
Following up Learner Training
239(24)
Conclusions
263(10)
Appendix 273(3)
References 276(5)
Index 281