neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
1. Young Children and Mathematics Learning
2. Quantity, Number, and Subitizing
3. Verbal and Object Counting
4. Comparing, Ordering, and Estimating
5. Arithmetic: Early Addition and Subtraction and Counting Strategies
6. Arithmetic: Composition of Number, Place Value, and Multidigit Addition
and Subtraction, and Multiplication and Division, and Fractions
7. Spatial Thinking
8. Shape
9. Composition and Decomposition of Shapes
10. Geometric Measurement: Length
11. Geometric Measurement: Area, Volume, and Angle
12. Other Content Domains: Patterns, Structure, and Algebraic Thinking; Classification and Data
13. Mathematical Processes and Practices
14. Cognition, Affect, and Equity
15. Early Childhood Mathematics Education: Contexts and Curricula
16. Instructional Practices and Pedagogical Issues