Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Liberal Arts Paradox in Higher Education: Negotiating Inclusion and Prestige

(University of Manchester)
  • Formatas: 168 pages
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2023
  • Leidėjas: Policy Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781447359487
  • Formatas: 168 pages
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2023
  • Leidėjas: Policy Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781447359487

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The liberal arts approach to higher education is a growing trend globally. We are told that the mental dexterity and independent, questioning spirit cultivated by such interdisciplinary degrees are the best preparation for the as-yet unknown executive jobs of tomorrow.



This book explores the significant recent growth of these degrees in England in order to address an enduring problem for higher education: the relationship between meritocracy and elitism.



Against the view that the former is a myth providing rhetorical cover for the latter, it argues that these are two entangled, but discrete, value systems. Sociology must now pay attention to how students and academics attempt to disentangle them.
Acknowledgements vi
Introduction 1(19)
1 Trailblazing traditionalists: imagining the liberal arts in time
20(11)
2 Discipline and its discontents: multi-, inter- or trans-disciplinarity?
31(23)
3 Distinctly indistinct: generic skills and the unique student
54(20)
4 Jobs for the generalist: non-vocational degrees and employability
74(16)
5 Identity and the `ideal' student: citizens, cosmopolitans, consumers?
90(20)
6 Meritocracy and mass higher education: character, ease and educational intimacy
110(24)
Conclusion 134(11)
References 145(10)
Index 155
Kathryn Telling is Lecturer in Education at The University of Manchester.