Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Liszt, Wagner and the Princess

  • Formatas: 224 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 06-Dec-2024
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040267608
  • Formatas: 224 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 06-Dec-2024
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040267608

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Originally published in 1927, this illuminating study concerns three people, about two of whom much has already been written. The third, Princess Carolyne Sayn-Wittgenstein, has attracted less attention, in spite of her having occupied the greater part of Liszt’s inner life.



Originally published in 1927, this illuminating study concerns three people, about two of whom much has already been written. The third, Princess Carolyne Sayn-Wittgenstein, has attracted less attention, in spite of her having occupied the greater part of Liszt’s inner life. The Princess in the large sense was an unmusical woman. It is a question whether her influence over Liszt was of a beneficient nature. She interested herself in Berlioz only for the purpose of checkmating Wagner, whom she hated, and thus set Liszt against Wagner whenever possible. The complex relationships of this inscrutable and not altogether scrupulous trio are here considered for the first time in a way which adds much of value to our estimate of the characters of Wagner and Liszt.

1 i) Amare et Redamare ii) The Broad View 2i) The Wonder-Child ii) The
Débutant
3. Elopment
4. Vagabond Indefatigable
5. Béatrix Nélida
6. The
Beethoven Monument
7. Enter the Princess
8. Schwärmerei
9. Weimar Days
10.
Visits to Wagner in Zurich
11. Wagner Aggrieved
12. Vox Romana
13. Römische
Brille
14. Enter Cosima
15. La Princesse Chez Elle
16. Causes Intérieures
Bondage
17. Causes Extérieures Release
18. Secret Service
19. The Shrine
20. The Last Pilgrimage
21. Fantastics.
William Wallace (1860-1940) was a Scottish classical composer and writer who was Dean of the Faculty of Music, University of London.