Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: London: Through a Fashion Eye

4.36/5 (84 ratings by Goodreads)
  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 06-Mar-2024
  • Leidėjas: Hardie Grant Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781761440311
  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 06-Mar-2024
  • Leidėjas: Hardie Grant Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781761440311

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

London: Through a Fashion Eye is the new travel title from globally renowned illustrator Megan Hess, following on from the bestselling titles on New York and Paris. Let Megan Hess take you on a fashion-lover's adventure through London, showing you the hottest places to eat, sleep and play all illustrated in her inimitable, elegant style.

Featuring fashion-themed restaurants, hotels and sites to visit, as well as Megan's favourite places to shop, this is a must-have insider's guide to one of the world's most-loved fashion cities by one of the world's most-loved fashion illustrators.
Megan Hess is an internationally acclaimed fashion illustrator. Her prestigious clients include Vogue, Vanity Fair, Harpers Bazaar, The New York Times, Chanel, Dior, Cartier, Prada, Fendi, Louis Vuitton and Tiffany & Co. Her bestselling fashion books and beloved Claris series for children have sold over a million copies worldwide.