neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction
Chapter 1. Post-Landscape Archaeology
Chapter 2. Psychogeography of Software and User Interfaces
Chapter 3. Non-Place Cultural Spaces
Chapter 4. Abandonment
Chapter 5. Human Archaeology in Persistent Digital Spaces
Chapter 6. Software Citizenship
Chapter 7. Machine-Created Culture
Chapter 8. Digital Drift
Chapter 9. Technofossils and the Technosphere
Chapter 10. Mobile Homes in the Multi-Verse
Chapter 11. Archaeological Debt
Chapter 12. Quantum Archaeology
Chapter 13. Archaeological Time
Chapter 14. The Singularity Already Happened
Chapter 15. Archaeological Complexity, Anticipation, and Retrocausality
Chapter 16. Archaeological Noise
Chapter 17. More Technology, More Problems
Conclusion
Bibliography