Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Making Tracks: The Politics of Local Rail Transport

  • Formatas: 351 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 26-Oct-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429834646
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 351 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 26-Oct-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429834646
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First published in 1999, this book contains case studies of rail transport policy-making in two UK Passenger Transport Authority areas and reviews the factors informing such policy-making. It contributes to transport geography by explaining why the actual policies implemented in Starthclyde and Merseyside were pursued, and to the continuing development of the political science theory of ‘the urban policy regime’ by analysing the differences in policy development attributable to the different ‘city-regional’ (Strathclyde) and ‘public choice’ (Merseyside) geographical structures of local governance. The book demonstrates that these differences in the spatial organisation of local institutions play a powerful role in determining the operation of the local ‘regime’ of policy-makers, the form of final policy outputs, and the level of public accountability achieved.

1. Introduction.
2. The Urban Transportation Problem.
3. Theory and
Practice in Local Governance.
4. Local Governance and Rail Transport in the
Study Areas.
5. Perceptions of Policy-making.
6. Major Development
Opportunities in Strathclyde.
8. Major Development Opportunities in
Merseyside.
9. Incremental Development Opportunities in Merseyside.
10.
Conclusions: Impacts on Policy-making.
Iain Docherty