Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Management of Behaviour in Schools

  • Formatas: 250 pages
  • Išleidimo metai: 19-Sep-2014
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317897491
  • Formatas: 250 pages
  • Išleidimo metai: 19-Sep-2014
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781317897491

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Aimed at trainee and experienced teachers, this text examines what can be done to alleviate behavioural problems in schools and presents work in this area. It examines childrens' behaviour from nursery to late teens and shows that responsibility for discipline lies also with parents and pupils.
Part 1 Reasons of and treatments for behaviour problems;
Chapter 1
Psychodynamic thinking and discipline, Derek Wright;
Chapter 2 Sociological
perspectives on disaffection from school, V. John Furlong;
Chapter 3
Behavioural approaches to the management of difficult behaviour, David Jones;
Chapter 4 Discipline: an anti-racist perspective, Gerry German;
Chapter 5
Home experience and the classroom discipline problems that can arise when
needed skills are lacking, Michael J. A. Howe;
Chapter 6 Social reasons for
bad behaviour, Clive R. Hollin; Part 2 Assessment;
Chapter 7 The psychiatric
examination of children with behaviour problems, Barker Philip;
Chapter 8 The
psychological assessment of behavioural difficulties, Robert Povey;
Chapter 9
Management of curriculum and teaching methods and pupils behaviour in
school, Tim Brighouse; Part 3 Behaviour of specific age groups;
Chapter 10
Discipline in nursery and infant schools, Audrey Curtis;
Chapter 11 The
management of behaviour in primary schools, Jim Docking;
Chapter 12 The
management of discipline in secondary schools, Robert Richardson; Part 4
Behaviour of exceptional groups;
Chapter 13 The management of discipline in
special schools, Harry Daniels, Loraine Corrie;
Chapter 14 Discipline in
pupils excluded from school, Mick McManus;
Ved P. Varma