Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Management et marketing du vin 2

  • Formatas: 378 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2023
  • Leidėjas: ISTE Editions Ltd
  • ISBN-13: 9781784069568
Kitos knygos pagal šią temą:
Management et marketing du vin 2
  • Formatas: 378 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2023
  • Leidėjas: ISTE Editions Ltd
  • ISBN-13: 9781784069568
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Concurrence accrue des nouveaux pays producteurs et des produits de substitution, deconsommation de vin, changement climatique, crise sanitaire ou contextes geopolitiques, la filiere viticole se retrouve depuis quelques annees confrontee a de graves difficultes.Pour autant, cette periode recente offre paradoxalement de nouvelles opportunites. A travers la presentation des resultats de recherches originales, des grilles de lecture, des illustrations et des etudes de cas, Management et marketing du vin 2 analyse les principaux enjeux des filieres vitivinicoles et envisage les opportunites nouvelles : un dynamisme renouvele d'innovations techniques, organisationnelles et commerciales, des capacites d'adaptation des acteurs, une introduction plus importante des nouvelles technologies, etc. L'approche plurielle, mise en place par les differents auteurs et experts, propose une reflexion enrichie qui permet de mieux comprendre l'actualite de la filiere vitivinicole et presente les leviers d'adaptation aux nouvelles attentes commerciales, societales et environnementales.