Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Management of Independent Learning Systems

Edited by (University of Manchester, UK)
  • Formatas: 192 pages
  • Serija: SEDA Series
  • Išleidimo metai: 11-Jan-2013
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136353871
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 192 pages
  • Serija: SEDA Series
  • Išleidimo metai: 11-Jan-2013
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781136353871
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This work focuses on the competences associated with self-motivated life-long learners who are accustomed to working with autonomy, and provides models for exploring ways to develop competences in a changing world.
A quality graduate; independent study, independent studies and core skills in higher education; do students value a flexible educational experience; the unexpected outcomes of critical professional learning; learning from experience; action-centred learning in industry;information technology and flexible learning; computers for teaching and learning; recent research on student learning and the learning environment; developing modes of independent study in a professional school; first steps towards the virtual university; change into two academic cultures; student group work.
Jo Tait, Peter Knight