Atnaujinkite slapukų nuostatas

Managing imagined audiences online: audience awareness as a part of social media literacies [Naudota]

  • Formatas: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes k?¶ites, 183 psl., korralik raamat, Aukštis: 25 cm
  • Išleidimo metai: 2017
  • Leidėjas: University of Tartu Press
  • ISBN-10: 9949774284
  • ISBN-13: 9789949774289
Kitos knygos pagal šią temą:
Managing imagined audiences online: audience awareness as a part of social media literacies
  • Formatas: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes k?¶ites, 183 psl., korralik raamat, Aukštis: 25 cm
  • Išleidimo metai: 2017
  • Leidėjas: University of Tartu Press
  • ISBN-10: 9949774284
  • ISBN-13: 9789949774289
Kitos knygos pagal šią temą:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 P?„EVA JOOKSUL. 233

Doktorit?¶?¶: Tartu ?œlikool, 2017

Kokkuv?µte eesti keeles.