Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Mark of Cthulhu: An Escape Room Adventure Book

  • Formatas: 288 pages
  • Išleidimo metai: 02-May-2023
  • Leidėjas: Sky Pony Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781510760622
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 288 pages
  • Išleidimo metai: 02-May-2023
  • Leidėjas: Sky Pony Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781510760622
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

An escape room adventure book based on one of H.P. Lovecraft's most feared creations—Cthulhu.

Are you ready to dive into the ruthless world of Lovecraft? You will meet the worst creature the world has ever known: Cthulhu, the ancient god who dwells in the seabed. The latter has been awakened and is determined to trigger the end of the world.
  
With his relentless logic, analytical mind, and sense of observation, there is no doubt you will have to be better than the old God to hope to escape his mystical traps.
 
Inspired by real-life escape rooms that are all the rage, these are choose-your-own escape books. The reader is stranded in a place and must escape in order to survive. To escape, you must explore the different rooms, look for clues, solve puzzles to unlock certain situations, and hope to get out alive! Use the notebook to collect your clues. Take care, because there is only one way out, so you'll have to be smarter than the one who locked you here. Good luck!
Gauthier Wendling has been teaching literature since 2003 and writing gamebooks and escape books since 2015. As a teenager, he discovered Lovecraft's cosmic horror tales, Sherlock Holmes' investigations, and Ian Livingstone and Steve Jacksons popular gamebooks. In turn, he took up the pen to pay homage to these different genres. He has also created board games and game boxes for the Louvre museum and for popular licenses like Dreamworks Dragons or Minecraft.