Atnaujinkite slapukų nuostatas

Markenmanagement: Identitatsorientierte Markenfuhrung Und Praktische Umsetzung 2nd 2., Vollst. Uberarb. U. Erw. A ed. [Kietas viršelis]

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: Hardback, 890 pages, weight: 1641 g, Bibliography; 32 Tables, black and white; 61 Illustrations, color
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2005
  • Leidėjas: Springer Gabler
  • ISBN-10: 3409218211
  • ISBN-13: 9783409218214
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: Hardback, 890 pages, weight: 1641 g, Bibliography; 32 Tables, black and white; 61 Illustrations, color
  • Išleidimo metai: 28-Apr-2005
  • Leidėjas: Springer Gabler
  • ISBN-10: 3409218211
  • ISBN-13: 9783409218214
Kitos knygos pagal šią temą: