Atnaujinkite slapukų nuostatas

Marketing: Eine Einfuhrung Auf Der Grundlage Von Case Studies 2009 ed. [Minkštas viršelis]

  • Formatas: Paperback / softback, 538 pages, aukštis x plotis x storis: 234x156x29 mm, weight: 771 g, Illustrations, black and white
  • Serija: Springer-Lehrbuch
  • Išleidimo metai: 29-Sep-2009
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • ISBN-10: 354089134X
  • ISBN-13: 9783540891345
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: Paperback / softback, 538 pages, aukštis x plotis x storis: 234x156x29 mm, weight: 771 g, Illustrations, black and white
  • Serija: Springer-Lehrbuch
  • Išleidimo metai: 29-Sep-2009
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • ISBN-10: 354089134X
  • ISBN-13: 9783540891345
Kitos knygos pagal šią temą: