Atnaujinkite slapukų nuostatas

Marketing: Eine Einführung Auf Der Grundlage Von Case Studies 2nd 2., Uberarb. U. Erw. Aufl. 2013 ed. [Minkštas viršelis]

  • Formatas: Paperback / softback, 620 pages, aukštis x plotis x storis: 244x170x33 mm, weight: 998 g, Bibliography; 7 Illustrations, color; 146 Illustrations, black and white
  • Serija: Springer-Lehrbuch
  • Išleidimo metai: 18-Dec-2013
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • ISBN-10: 3642380409
  • ISBN-13: 9783642380402
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: Paperback / softback, 620 pages, aukštis x plotis x storis: 244x170x33 mm, weight: 998 g, Bibliography; 7 Illustrations, color; 146 Illustrations, black and white
  • Serija: Springer-Lehrbuch
  • Išleidimo metai: 18-Dec-2013
  • Leidėjas: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • ISBN-10: 3642380409
  • ISBN-13: 9783642380402
Kitos knygos pagal šią temą: