Atnaujinkite slapukų nuostatas

Marketing Entry Strategy Formulation: A Hierarchical Modeling and Consumer Measurement Approach [Minkštas viršelis]

(Massachusetts Institute of Technology), , Created by
  • Formatas: Paperback / softback, 100 pages, aukštis x plotis x storis: 246x189x5 mm, weight: 195 g, Illustrations, black and white
  • Išleidimo metai: 31-Aug-2011
  • Leidėjas: BiblioBazaar, LLC
  • ISBN-10: 1179096002
  • ISBN-13: 9781179096001
Kitos knygos pagal šią temą:
Marketing Entry Strategy Formulation: A Hierarchical Modeling and Consumer Measurement Approach
  • Formatas: Paperback / softback, 100 pages, aukštis x plotis x storis: 246x189x5 mm, weight: 195 g, Illustrations, black and white
  • Išleidimo metai: 31-Aug-2011
  • Leidėjas: BiblioBazaar, LLC
  • ISBN-10: 1179096002
  • ISBN-13: 9781179096001
Kitos knygos pagal šią temą: