Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Marketing Professionals: A Practical Career Guide

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Practical Career Guides
  • Išleidimo metai: 15-Nov-2021
  • Leidėjas: Rowman & Littlefield Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781538159316
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Practical Career Guides
  • Išleidimo metai: 15-Nov-2021
  • Leidėjas: Rowman & Littlefield Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781538159316

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Welcome to the marketing field! If you are interested in a career as a marketing professional, youve come to the right book. What exactly do these people do on the job every day? What kind of skills and educational background do you need to succeed in this field? How much can you expect to make, and what are the pros and cons of these various professions? Is this the right career path for you? How do you avoid burnout and deal with stress? This book can help you answer these questions and more.

Marketing Professionals: A Practical Career Guide includes interviews with marketing professionals. This book covers the following job areas in marketing:





Digital marketing SEO (search engine optimization) and web analytics Social media marketing Graphic design Brand management Product marketing
Introduction 1(6)
1 Why Choose a Career in Marketing?
7(22)
2 Forming a Career Plan in Marketing
29(20)
3 Pursuing the Education Path
49(34)
4 Writing Your Resume and Interviewing
83(24)
Glossary 107(6)
Notes 113(4)
Resources 117(6)
Bibliography 123(4)
About the Author 127
Kezia Endsley is an editor and writer with over 25 years of experience. She is the author of four educational books for middle school and high school aged students. She has worked as an editor for numerous publishers, both in-house and as a freelancer.