Atnaujinkite slapukų nuostatas

Marketing Research:An Applied Orientation: Global Edition / Marketing Research with SPSS [Multiple-component retail product, part(s) enclosed]

  • Formatas: Multiple-component retail product, part(s) enclosed, aukštis x plotis x storis: 278x220x53 mm, weight: 2600 g, Contains 2 Paperback / softbacks
  • Išleidimo metai: 09-Nov-2011
  • Leidėjas: Pearson Education Limited
  • ISBN-10: 1447913655
  • ISBN-13: 9781447913658
Kitos knygos pagal šią temą:
Marketing Research:An Applied Orientation: Global Edition / Marketing   Research with SPSS
  • Formatas: Multiple-component retail product, part(s) enclosed, aukštis x plotis x storis: 278x220x53 mm, weight: 2600 g, Contains 2 Paperback / softbacks
  • Išleidimo metai: 09-Nov-2011
  • Leidėjas: Pearson Education Limited
  • ISBN-10: 1447913655
  • ISBN-13: 9781447913658
Kitos knygos pagal šią temą: