Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Maskenspiel und Seelensprache: Zur Asthetik von Heinrich Heines "e;Buch der Lieder"e; und Robert Schumanns Heine-Vertonungen

  • Formatas: 445 pages
  • Serija: Litterae
  • Išleidimo metai: 01-Jul-2020
  • Leidėjas: Rombach Verlag
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783968210070
  • Formatas: 445 pages
  • Serija: Litterae
  • Išleidimo metai: 01-Jul-2020
  • Leidėjas: Rombach Verlag
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783968210070

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Die zweibandige Monographie "Maskenspiel und Seelensprache" widmet sich der Spannung zwischen Robert Schumanns romantischer Musikasthetik und Heinrich Heines postromantischer Dichtungsasthetik. Hierbei untersucht Ingo Muller sowohl den Bezug von Schumanns liedasthetischen Auffassungen zur literarischen Romantik als auch die spezifischen dichtungsasthetischen Tendenzen von Heines fruher Lyrik (Bd. 1). Die anschliessenden Gedicht- und Liedanalysen samtlicher Heine-Sololieder Schumanns beleuchten aus literatur- und musikwissenschaftlicher Perspektive jene asthetische Spannung im Detail und lassen Konvergenzen wie Divergenzen zwischen Dichtung und Vertonung deutlich hervortreten (Bd. 2). Auf diese Weise leistet die Studie einen interdisziplinaren Beitrag zur weiteren Erforschung von Heines lyrischem Fruhwerk und Schumanns Liedschaffen. Zugleich stellt sie ein Kompendium zu Heines "Buch der Lieder" und Schumanns Vertonungen dar, das neben den ausfuhrlichen Einzelbetrachtungen der Werke einen aktuellen Uberblick uber die weit verzweigte internationale Forschungsliteratur bietet.