neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Chapter 1: Why Augmented Reality.
Chapter 2: ARKit - Under the Hood.
Chapter 3: Designing and Prototyping an Augmented Reality Experience.
Chapter 4: Building Your First ARKit App with SceneKit.
Chapter 5: Understanding and Implementing 3D Objects.
Chapter 6: Detecting Horizontal Planes and Adding 3D Objects with Raycast in SceneKit.
Chapter 7: Understanding Physics by Launching a Rocket Ship.
Chapter 8: Light Estimation and Environment Texturing.
Chapter 9: 2D Image Recognition and Filter Modification.
Chapter 10: Saving and Restoring World-mapping Data to Create a Persistence AR Experience.
Chapter 11: Creating Immersive Audio Experiences.
Chapter 12: Working with SpriteKit and ARKit.
Chapter 13: Advancing App with Real-Time Image Analysis, Machine Learning, and Vision.
Chapter 14: Crafting Your Digital Universe with 3D Assets.
Chapter 15: Building Shared Experiences with Multipeer Connectivity.
Chapter 16: Face Tracking.
Chapter 17: Simultaneously Integrate Face Tracking and World Tracking.
Chapter 18: Body Motion Capture.
Chapter 19: People Occlusion.
Chapter 20: Working with SwiftUI and ARKit.
Chapter 21: Record Augmented Reality Experiences with ReplayKit.