neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Credits. Introduction.
1. Unity Fundamentals.
2. Programming Fundamentals.
3. Position of Game Objects in 2D | Points on a Coordinate Plane.
4. Distance | Right Triangles, Pythagorean Theorem, and the Distance Formula.
5. Field of View | Pi and Finding Angles Using SIN, COS, TAN.
6. Simulating Physics in a Virtual World | Matrices and Vectors.
7. Sinusoidal Functions | Sine and Cosine.
8. Directionality | Dot Product.
9. Orthogonal Directionality | Cross Product.
10. Reflections | Vector Projection and Reflection. Conclusion. Answers to Exercises. Index.