Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Media and the American Mind: From Morse to McLuhan

  • Formatas: 268 pages
  • Išleidimo metai: 03-Feb-2010
  • Leidėjas: The University of North Carolina Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780807899205
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 268 pages
  • Išleidimo metai: 03-Feb-2010
  • Leidėjas: The University of North Carolina Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780807899205
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In a fascinating and comprehensive intellectual history of modern communication in America, Daniel Czitrom examines the continuing contradictions between the progressive possibilities that new communications technologies offer and their use as instruments of domination and exploitation.


Media and the American Mind: From Morse to McLuhan
Preface xi
PART ONE Contemporary Reactions to Three New Media
``Lightning Lines'' and the Birth of Modern Communication, 1838-1900
3(27)
American Motion Pictures and the New Popular Culture, 1893-1918
30(30)
The Ethereal Hearth: American Radio from Wireless through Broadcasting, 1892-1940
60(31)
PART TWO Theorists of Modern Communication
Toward a New Community? Modern Communication in the Social Thought of Charles Horton Cooley, John Dewey, and Robert E. Park
91(31)
The Rise of Empirical Media Study: Communications Research as Behavioral Science, 1930-1960
122(25)
Metahistory, Mythology, and the Media: The American Thought of Harold Innis and Marshall McLuhan
147(36)
Epilogue: Dialectical Tensions in the American Media, Past and Future 183(14)
Notes 197(30)
Bibliography 227(20)
Index 247
Daniel J. Czitrom is professor of history at Mount Holyoke College.