Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Memos from a Theatre Lab: Exploring what immersive theatre 'does'

  • Formatas: 138 pages
  • Išleidimo metai: 08-Dec-2016
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781315436043
  • Formatas: 138 pages
  • Išleidimo metai: 08-Dec-2016
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781315436043

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

What does immersive theatre ‘do’? By contrasting two specific performances on the same theme - one an immersive experience and the other a more conventional theatrical production - Nandita Dinesh explores the different ways in which theatrical form impacts upon actors and audiences. An in-depth case study of her work Pinjare (Cages) sets out the ‘hows’ and ‘whys’ of her specific aesthetic framework.Memos from a Theatre Lab places Dinesh’s practical work within the context of existing analyses of immersive theatre, using this investigation to generate an underpinning theory of how immersive theatre works for its participants.
Introduction 1(15)
1 The framework
16(23)
2 The two performances
39(21)
3 The data and the spectators
60(32)
4 The data and the actors
92(26)
Conclusions 118(13)
Index 131
Nandita Dinesh teaches Theatre Arts and is Associate Director at the Bartos Institute for the Constructive Engagement of Conflict at the United World College, New Mexico.