neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of tables.- List of figures.- Preface.- Acknowledgments.
Chapter 1 Introduction to meta-analysis for psychologists.- Section 1 Introduction to meta-analysis.
Chapter 2 What is a meta-analysis and why should I run one?.
Chapter 3 Identifying your effect size.- Section 2 Preparing to conduct a meta-analysis.
Chapter 4 Systematic review essentials.
Chapter 5 Data extraction for meta-analysis.
Chapter 6 Quality appraisal for meta-analysis.
Chapter 7 Data synthesis for meta-analysis.- Section 3 Conducting meta-analysis in jamovi.
Chapter 8 Using jamovi to conduct meta-analyses.
Chapter 9 How to conduct a meta-analysis of correlations.
Chapter 10 How to conduct a meta-analysis of effect size differences.- Section 4 Further issues in meta-analysis.
Chapter 11 Fixed effect vs. Random effects meta-analysis.
Chapter 12 Moderator (sub-group) analyses.-Chapter 13 Publication bias.
Chapter 14 Further methods for meta-analysis.
Chapter 15 Writing up your meta-analysis.