neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface
Acknowledgements
Chapter 1: The Ethnography of Communication
Chapter 2: What We Do When We Do the Ethnography of Communication
Chapter 3: CULTURES: A Framework for Doing the Ethnography of Communication
Chapter 4: Compile your Knowledge
Chapter 5: Undertake Observation, Interviewing, and Artifact Analysis
Chapter 6: Locate Patterns
Chapter 7: Trace Patterns
Chapter 8: Undertake Ideologies
Chapter 9: Review with Participants
Chapter 10: Evaluate and Interpret
Chapter 11: Share Implications
Appendix: Fieldnotes from an Ethnography of Communication of Docentry
Index