Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Microsoft CRM For Dummies

2.61/5 (20 ratings by Goodreads)
, (Computer Control Corporation, Bloomfield, Connecticut)
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 28-Oct-2004
  • Leidėjas: For Dummies
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780764544897
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 28-Oct-2004
  • Leidėjas: For Dummies
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780764544897

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The ideal introductory guide to Microsoft's much anticipated entry into the Customer Relationship Management (CRM) software marketplace Discusses the key features of Microsoft's CRM software, including tools to help businesses sell more effectively, manage all customer communications in one place, track and convert leads, make informed decisions faster, and provide consistent service Provides expert tips and tricks to make the software work more effectively Explains how to achieve increased customer satisfaction, customer loyalty, and more profitable customer relationships Author is considered one of a handful of global experts on CRM for small- and medium-sized businesses
Introduction.
Part I: Microsoft CRM Basics.
Chapter 1: Looking Over Microsoft CRM.
Chapter 2: Navigating the Microsoft CRM System.
Chapter 3: Personalizing Your System.
Part II: Managing Sales.
Chapter 4: Working with Accounts and Contacts.
Chapter


Joel Scott is among a handful of global experts on CRM for small and medium-sized businesses. Michael DeLisa is the Director of Training at Computer Control Corporation.