neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface
Acknowledgments
Introduction
Part 1: Music Production
1. An Overview of Record Production
2. The Creative Concepts of Production
3. The Artist
4. Songwriting
5. Arranging and Orchestration &Approaching an Arrangement and Orchestration
6. Coaching Singers and Musicians
7. The Production Process
Part II: PRODUCING MUSIC FOR DIFFERENT VENUES
8. Music Videos, Video Games, and Film and Television Trailers
9. Producing Music for Film and Classical Recordings
10. Producing a Band
11. Producing Library Music
12. Producing Advertising Music, Television Music, and Corporate Music
Part III: recording and engineering
13. Mixing and Mastering
14. The Studio
15. Audio Engineering
Part Iv: The Music Business
16. A Combination of Art and Business
17. The Record Business
18. Marketing and Promotions
19. Business Agreements and Creating a Business Plan
20. Album Production Budget
Epilogue
Index
Bibliography
About the Author