Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Music Production: A Manual for Producers, Composers, Arrangers, and Students

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 12-Aug-2021
  • Leidėjas: Rowman & Littlefield Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781538128510
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 12-Aug-2021
  • Leidėjas: Rowman & Littlefield Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781538128510
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Michael Zager provides students with a comprehensive overview of music production, touching on topics such as studio technologies, compositions, coaching, arranging, and marketing and advertising. This third edition features new interviews with eminent industry professionals and updated information on current trends, including video game music.

Preface

Acknowledgments

Introduction

Part 1: Music Production

1. An Overview of Record Production

2. The Creative Concepts of Production

3. The Artist

4. Songwriting

5. Arranging and Orchestration &Approaching an Arrangement and Orchestration

6. Coaching Singers and Musicians

7. The Production Process

Part II: PRODUCING MUSIC FOR DIFFERENT VENUES

8. Music Videos, Video Games, and Film and Television Trailers

9. Producing Music for Film and Classical Recordings

10. Producing a Band

11. Producing Library Music

12. Producing Advertising Music, Television Music, and Corporate Music

Part III: recording and engineering

13. Mixing and Mastering

14. The Studio

15. Audio Engineering

Part Iv: The Music Business

16. A Combination of Art and Business

17. The Record Business

18. Marketing and Promotions

19. Business Agreements and Creating a Business Plan

20. Album Production Budget


Epilogue

Index

Bibliography

About the Author