Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Nation, Region, Modernity: The Art of K. Venkatappa

  • Formatas: 222 pages
  • Serija: Visual and Media Histories
  • Išleidimo metai: 29-Jan-2025
  • Leidėjas: Taylor & Francis
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040258460
  • Formatas: 222 pages
  • Serija: Visual and Media Histories
  • Išleidimo metai: 29-Jan-2025
  • Leidėjas: Taylor & Francis
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781040258460

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This volume explores the Indian artist, K. Venkatappa's life (1886-1965), his works and the political and cultural contexts that influenced and inspired his art. It looks at the artist's style and examines the question of modernity in Indian art through the interstices of the regional and the national. This richly illustrated book contextualises Venkatappa's work in the milieu of Calcutta, princely Mysore and later Bangalore in the first half of the twentieth century, at a time when boundaries, horizons, and identities were in great flux. It complicates a unitary history of modern Indian art and, indeed, modernity in colonial India with its engagement with the question of region. The volume discusses Venkatappa's engagements with Indian artistic nationalism, the Bengal Renaissance, asceticism, as well as western modernist art and highlights the ambivalences and contradictions in his work. Through an in-depth reading of these diverse contexts, the essays in this book examine the artist's legacy and his contemporary relevance, while showing how the trajectories of regional modernities can unsettle singular accounts of a nation's art. This volume, part of the Visual Media and Histories Series, will be of interest to students and researchers of history of art, history, modern Indian art, visual studies, and cultural studies.