Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: New Perspectives on Intercultural Language Research and Teaching: Exploring Learners' Understandings of Texts from Other Cultures

, (University of Durham, UK)

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Illustrated by an empirical study of English as a Foreign Language reading in Argentina, this book argues for a different approach to the theoretical rationales and methodological designs typically used to investigate cultural understanding in reading, in particular foreign language reading. It presents an alternative approach which is more authentic in its methods, more educational in its purposes, and more supportive of international understanding as an aim of language teaching in general and English language teaching in particular.

Foreword Henry Widdowson Introduction.
1. Reading and Cultural
Understanding
2. A Model of Cultural Understanding of Texts
3. Using the
Model of Cultural Understanding in text selection and analysis
4. Analysing
Comprehension of Texts in Readers First Language
5. Developing New
Instruments for Research and Teaching
6. The Reading Response Task and
Foreign Language Texts
7. The Visual Representation Task and Foreign Language
Texts
8. Using the Model of Cultural Understanding in Self-Assessment
9.
Conclusions
Melina Porto is Professor of English Language at Universidad Nacional de La Plata, Argentina and Researcher at Consejo Nacional de Investigaciones Cientķficas y Técnicas (CONICET), Argentina.



Michael Byram is Professor Emeritus at University of Durham, UK, Guest Professor at University of Luxembourg, and Visiting Professor at University of Sussex, UK.