Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Next Generation Computer Animation Techniques: Third International Workshop, AniNex 2017, Bournemouth, UK, June 22-23, 2017, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 10582
  • Išleidimo metai: 30-Oct-2017
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783319694870
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 10582
  • Išleidimo metai: 30-Oct-2017
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783319694870
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the Third International Workshop on Next Generation Computer Animation Techniques, AniNex 2017, held in Bournemouth, UK, in June 2017.

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the Third International Workshop on Next Generation Computer Animation Techniques, AniNex 2017, held in Bournemouth, UK, in June 2017. The workshop was held in conjunction with the 11th International Conference on E-Learning and Games, Edutainment 2017.

The 17 full papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 27 submissions. The papers are structured according to the four main themes: simulation and rendering for computer animation; character modeling and dynamics; user centered design and modeling; computer animation systems and virtual reality based applications.

Simulation and rendering for computer animation.- Character modeling and dynamics.- User centered design and modeling.- Computer animation systems and virtual reality based applications.