neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Introduction;
1. Musicians Offstage: an overview of the aims and activities of orchestral and opera education and community engagement programmes;
2. Origins and Development: understanding the early history of orchestral and opera education and community engagement programmes;
3. Working Together: models of partnership delivery of music education;
4. Leading the Way: Case studies of orchestral and opera education and community engagement programmes;
5. Orchestras Building Communities: the El Sistema model and its global influence;
6. Creative Music Making: the new role of animateurs and teaching artists;
7. New Roles, New Skills: implications for the tertiary training of classical musicians;
8. Virtual Music Making: Classical music engagement utilising digital and online technology;
9. Music, Health, and Wellbeing: benefits for both musicians and participants;
10. A Second Pillar, or Working on the Fringe? A summary of the current situation and examination of future developments; Conclusion; Index