Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Optimiseurs iteratifs

  • Formatas: 188 pages
  • Išleidimo metai: 01-Apr-2019
  • Leidėjas: ISTE Editions
  • ISBN-13: 9781784065799
Optimiseurs iteratifs
  • Formatas: 188 pages
  • Išleidimo metai: 01-Apr-2019
  • Leidėjas: ISTE Editions
  • ISBN-13: 9781784065799

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Estimer la difficulte des problemes d'un jeu d'essai peut s'averer complexe. Optimiseurs iteratifs presente des analyses theoriques et des methodes pratiques avec codes sources fournis pour pouvoir calculer la difficulte d'un probleme donne et construire sur mesure des jeux d'essai de problemes de difficultes variees.Plusieurs mesures de difficulte theoriques sont envisagees, plus ou moins precises et plus ou moins faciles a estimer. Elles sont mises en regard de la difficulte reelle ou A ressentie A pour les optimiseurs classiques.Cet ouvrage etablit une typologie des problemes d'optimisation, de laquelle on peut deduire quelle devrait etre la structure d'un jeu d'essai fiable, c'est-a-dire representative des problemes reels a traiter. Il montre ainsi que des jeux d'essai classiques sont biaises en faveur de certaines classes de problemes, et definit les notions d'exploitation et d'exploration afin de les rendre mesurables.