Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Oxford History of Music: The Polyphonic Period; Part II, Method of Musical Art, 1300-1600

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 27-Nov-2019
  • Leidėjas: Forgotten Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780243825301
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 27-Nov-2019
  • Leidėjas: Forgotten Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780243825301

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

When preparing the first volume of this work I was permitted by the kindness of the keeper of the Laurentian Library at Florence to have a considerable number of pages of the Antiphmw/m'um M ediceum photographed, and was thereby enabled not only,to study its methods at leisure, but also to exhibit some interesting examples in facsimile. I had hoped to obtain similar material for the present volume, and to give illustrations of another very remarkable work in the same Library, commonly known as the Squarcialupi ms., containing compositions by Landini and his school, but permission to make photographs was in this case, I regret to say, not accorded. For my examples from this work, therefore, and from some others in Florence, I am indebted to the courtesy of a student of the ms., Mr. J. Wolf, and of Messrs. Breitkopf and Haertel, who published a number of that gentleman's transcriptions in the quarterly Journal of the I nternationale Musikgesellschq . The examples of the work of Machault I owe to the kindness of the authorities of the Bibliotheque Nationale in Paris, who allowed all necessary photographs to be made.